miercuri, 10 februarie 2010

Prima Postare

Acest blog este ''refacut'' dupa fostul meu blog, care a fost azi inchis de cei de la blogger pentru ca nu am activat blog. Mailul de la ei s-a dus in spam, eu nu am stiut, si uite acuma trebuie sa refact tot. Asa ca nu va speriati ca primele postari vor fi toate pe data de azi .
Enjoy!


19 feb 2o1o

Dintr-o lipsa crunta de activitate, imi fac blog (ar fi simpatic sa mentionez ca sunt in sesiune).
In loc sa citesc o carte sau sa fac ceva mai elevat, eu o sa scriu ce imi trece prin cap fara sa
imi pese daca sunt citite sau nu. Nu prea cred ca postarile o sa fie zilnice, nici macar saptamanale,
dar si asa nu cred ca ii pasa cuiva.

Ce alceva mai e de spus? Si asa o sa fie postari fara noima...

Ah...Ma numesc Mina, am 19 ani si sunt studenta la Drept in cadrul prestigioase Univesitati Ecologice...


Va doresc distractie placuta, pierdand timpul pe blogul meu...

Mina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu