miercuri, 10 februarie 2010

Mocirla, cocalari de hi5 si alte prostii

Ca sa nu sochez pe nimeni, acest articol va fi cat se poate de normal, in cazul meu, mai deloc. Probabil voi vedea vreun obiect pe masa si voi incepe sa berez despre el. Cum ar fi Mr. Freackles!
Mr.Freacles este un dihor (urata denumire asa ca ii voi spune pe engleza Ferret!), un ferret de plus care l-am primit de anul noul, el fiind un cadou de craciun, de la Catalin tovarasul de aberatii! Nu ma intelegeti gresit! Cand spun aberatii ma refer la acea flosofie de messenger sau la alte lucruri amuzante pentru noi.
Cred ca acum este momentul in care sa fac omagiu prieteniei noaste:
(>^_^)> ^(^_^)^ <(^_^<) E versiunea noastra de polka!


Stateam aseara i pat si nu puteam sa dorm de loc. Aveam si eu o problema, si anume ce nume sa dau URL-eului si pna la urma a iesit ''aferretsday'', mi-se pare simpatic si nu e mare balci ca pot sa il schimb oricand. Ma rog, in zborul gandurilor mele, ma gandeam la ce dracu pot eu posta pe blog in afara de aberatii fara sens... si daca aberez (doamne cat imi place termenul de a abera! este libertate pura), despre ce sa aberez???
Si atunci am fost fulgerata de mii de ideei, unele geniale, altele amuzante si dupa am adormit! ideile au disparut si acum ma cam nu prea stiu despre ce sa scriu...
Mi-a fost dor sa scriu...nu am mai scris de mult, si inainte scriam chiar chestii serioase si simpatice...nostalgia asta..

Tin minte clar ca printre genialele idei de aseara se numara si problema Twilight - un fenomen de prostie care continua sa se propage prin masele de Hi5-isti, problema Hi5-ului - cate sunt de zis si de ne-zis in legatura cu subiectul asta, Curentul Emo - daca nu il comentez nu o sa ma simt implinita, denumirile medicamentelor, si alte probleme existentiale, dar nu o sa vi le spun pe toate acuma, ca dupa nu mai am ce posta.

Hai sa incepem u prostia! Nu ea in sine, ca este un subiect mult prea vast ( care probabil il voi comenta in fiecare postare...mereu este cineva mai prost decat prostii care ii stiu, care ma uimeste ! Cred ca asta se intampla chiar zilnic!) Sa revenim, Twilight ! Cand a aparut primul film, am fost innebunita de prietenele mele sa il vad, ca e un film superb si etc etc... Din fericire nu m-am dus la cinema sa ingras buzunarele producatorilor daca m-as fi dus mi-as fi cerut banii inapoi!
Trebuie sa fiu de acord ca este o poveste draguta care prinde....LA FETITE DE 8-10ANI !!! In afara de faptul ca filmul asta se ''pisha'' (scuzati termenul, se urineaza) pe toate miturile si povestile cu vampiri! singurul merit al actorilor e ca nu sunt hidosi...hmm..ala e meritul ADN-ului..imi cer scuze... Bella, sau Kristen Steward este o tipa draguta care nu prea e are cu talentul actoricesc si care a declarat ca nu prea se spala, ii place sa fie naturala. Impusca-te fetito! de asta nu te musca vapirii, mirosi! Iar robert Patison sau cum s-o numi si tristul ala este inca o enigma pentru mine! Enigma doar pentru ca a sarnit atatea orgasme imaginare, nu pustoaicelor fara buletin, ci la bartai vacile de 20 ani! deci cate din cunostintele mele sunt inebunite dupa el, dar tot nu le inteleg. Mie personal nu mi se pare hidos, dar nici sa il visez noaptea! are fiziologia clasica a taranului tanar american, falcos, genul de om scandura, fara talie, cu umerii cat bazinul. Mai e si shashiu in pasarica masii!
Daca nu ma credeti ca fenomenul Twilight este atat de problematic vizitati http://www.moviefill.com/THE-10-MOST-DEPRESSING-MY-LIFE-IS-TWILIGHT-ENTRIES-19573/ Este Trist!

Hi5 ! Din pacate am avut si eu ...rusine mie...l-am facut la 14ani...l-am sters la 15...
Deci prostia omeneasca se regaseste acolo! Site-uri precum www.gaozari.com de acolo isi iau materialele! Pitipoance si Cocalari! Este incredibil1 imi este si sila sa scriu despre asta! dati-o in...colo de treaba...
Cred ca este cel aiprost site de ''socializare''... nu atre nimic interesant, doar sa pui poze si sa vorbesti cu gushatzi! Eu una sunt fana Facebook! Este un site serios care iti respecta cat de cat intimitatea, aplicatand acele norme de confidentialitate. Acolo poti vorbi cu oameni normali (sunt i acolo specimene de coca si pitzi..dar cam peste tot sunt), nu iti da orice putza friends request, ai joculete si aplicatii simpatice! Imi pare rau sa trebuiasca sa ma abtin de la comentari asupra ''haifaivului'' dar altfel o sa iasa urat...adica si Twilight si Hi5 in acelasi articol este prea mult petntru mine...


Alta obsesie de a mea, problema denumirii medicamentelor! Cum sa numesti un medicament Urinex, si sa te astepti ca lumea sa il ea cu placere. Eu il iau ca am pietre la rinichi si de fiecare daca cand duc bulinutza aia galbejita la gura ma bufneste rasul! Auzi la ei Uricol sau Urinex!
Nu o sa insist cu medicamentele ca mi-a zburat gandul la alceva, NUME DE OAMENI!

In Antologia onoamastica din anuarul statisti al Romaniei pe anul 2005 vedem ce le mai populare sau ciuda nume. La cele mai populare primul doc este ocupa de Maria si Gheorghe, dar nu asta ma intereseaza, ci cat de mult sa titi urasti copilul sail numesti:

Ministru - 22 persoane
Politia - 2 esoane
Semafor - 1 persoana
...sau mai ram, sa ai numele de famielie:
Buca - 2 990 persoane
Flocea - 1 728persoane
Laba - 1 880
Putzica - 244
Muia - 233 ---> sa ne reamnitim de cel care a candidat la Primaria nu stiu carui sat dubios Muia Marcel !!!
Pipi - 226
Regulatul - 27
Coi - 3
Pizdelea - 7
Nebunu - 850
Mortu -581
Gainatz - 61
Sfarc - 16
Hitler - 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..si lista continua si neuronii mei mor...unii oameni merita castrati!

Doamne apara si pazeste....


In alta ordine de idei este tare frig...deci hai sa facem o schema logica!
Premise:
Afara e zapada.
Romanul nu stie sa voteze.
Orasul in cauza este Bucurestiul.
Presedintele e Basescu
Politica noastra este la pamant.
Bugetul este a pamant.
Concluzia:
Bucurestiul inoata in mocirla!
Dragi mei aceasta schema este corecta din punct de vedere logic! premisele sunt adevarate, la fel si concluzia...
Oricat imi place ie iarna, urasc ocirla...

vreau sa mananc multa ciocolata...d-aia cu caramel...

Zi e miercuri..marti am examen la drept roman...am fost doar la primul curs si la niciun( din cauza Doom-ului inca am probleme cu nicio/un asa ca nu ma judecati!) seminar...

Draga Populatie de Mariii si Gheorghishti, aicia se incheie aberatia de azi...
Tema pentru acasa este nu mai existe mocirla pe strazi.


...it's a chocolate-ferret day!

Un comentariu:

  1. vrei un sfat sincer??

    nu trebuia k sa scrii atata de mult k imi oboseste mintea citind apreciez efortul tau::)

    RăspundețiȘtergere