miercuri, 10 februarie 2010

Lipsa mea de personalitate!

Azi am examen la civil! peste 3ore mai exact! nu stiu nimic! o sa il pic!

Si asta doar pentru ca sunt o persoana lipsita de personalitate care nu poate indura cuvinte grele! Sunt atat de usor de influentat incat mi-e mila de mine!
trezita din somn de un telefon, buimaca vorbit, mi-a fost calcata in picioare toata increderea in mine, de niste cuvinte! Sper din tot sufletul sa fi fost spuse la nervi si sa nu fie crezute! Din rautate vreau sa regrete sa se simta prost pentru ca le-a spus...nu ma astept sa isi ceara scuze, as cere prea mult...
Parte trista e ca stiu ca acele cuvinte au fost adevarate, si ca in lipsa mea de vointa si ambitie in loc sa stau sa dreg acele spuse, stau si imi plang de mila in texte necitite! E trist!Am incercat, jur ca am incercat, dar starea de spirit a ingropat dorinta de a demonstra ca pot! Si asa mi-am trait cam toata viata! mi s-a zis ca pot, am putut, nu tot timpul dar am putut! Cand mi s-a spus ca nu pot, nu am putut, am avut cateva mici victorii dar nu destule incat sa fiu mandra de ele, eventual sa le dau peste nas cu ele!
Vorba lui Alex tocmai spusa: ''Esti un puisor mic si blegutz'' Exact asta sunt! O bleaga, o proasta pentru ca nu ma pot motiva destul sa fac ceva! Plina de modestie spun ca pot, ma duce capul, ma consider chiar desteapta! Pot scoate dintr-un nimic, un ceva! Dar nu destul de desteapta sa imi dau doua palme sa ma trezesc la realitate! Sunt o persoana puternica cand vine vorba de alti, in schimb pentru mine....cand e vorba de mine si ''pentru mine'', sunt o persoana slada, care plange fara motiv si care crede ca totul e imposibil...

Intr-o zi nu voi mai fi asa, si in ziua aia, vai de cururile celor care imi vor spune ca nu sunt puternica! Ii voi invada cu armata mea de ferrets...

Vi se pare amuzant?...pana una alta, tre sa zambim si noi un pic, nu-i asa? :)



...today it's a sad day, but cherre up 'cuz...
...it's a cholate-ferret's day...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu