miercuri, 10 februarie 2010

Ciucurel, gheatza, zgarcenie

Sunt obosita...
Ma doare capul...
Maine am examen la drept civil...
Mr Frekles inca se mai holbeaza la mine...
Afara sunt -12'C...

...-12'C !!! E prima data cand vad in Bucuresti mai putin de -5'C cred...
Oameni sunt zgarciti! Nu vor sa dea banii pe sare! la metro la Gorjului, e un mic patinoar de 1m/4m si nimeni nu da cu sare. Am cazut ieri acolo de mi s-a blocat respiratia. Fix in fund...shpoc! Azi am cumparat sare sa dau eu.

Pe calendar e poza unui rac rosu si frumos.

Nu prea am chef de nimic azi...azi trebuie sa invat la civil...
Asta e postarea cu puncte multe...



Zilele astea am invatat ceva foarte interesant! APA este sanatoasa! Chiar e! Eu una nu beam apa cu saptamanile, taind setea cu Cola sau alte acidulante! ei bine, am baut apa! si mi-a placu la gust! nu prea imi placa mie apa de felul meu, dar acum mi-a placut! Ba mai mult, am slabit de la baut Apa ! Nu stiu cat, o sa zic cand o sa ma urc pe un cantar. Acum intru in pantaloni de mult nepurtati.

Doamne, cate chesti inutile poate sa faca sau sa gandeasca omul...in cazul meu sa le si scrie...

Vai! Ieri am avut examen la drept roman si ajungand mai devreme a trebuit sa socializez cu colegii de grupa. Sunt o persoana foarte sociabila de felul meu dar problema mea e ca am dezvoltat o intoleranta la prostie, deci socializarea cu anumite persoane este o adevarata provocare, pentru ca imi vine sa ii strang de gat, spunandule sa se duca sa citeasca o carte.
Sa revenim la subiectul care a declansat acel ''Vai!'' Am colegi de toate stereotipurile, oameni interesanti, oameni prosti, cocalari, pitipoance, ciudati, jem'enfutisti etc etc...ca toata lume ce sa mai. ''Vai!''-ul provine de la interactiunea cu un tip, nu stiu cum in cheama, dar nici nu vreau. Acel om, a aparut ca o floricica de campie, intreband daca azi se da la d.roman...Nu pot trece mai departe fara o mica descriere:
Il voi numi Ciucurel! Fara motiv, dar ciucurel!
Ciucurel este un mascul din rasa omeneasca de un 1,60m, tipologia de ''tragator de fiare'' caruia i s-au dezvotat muschii si umerii, lasand bazinul mic, Este un triunghi, un tringhi diform ; ochisorii lui sunt bulbucati si inconjurati de pometi ridicati si isi poarta pleata data cu gel in forma de ciuf. Ciucurel, la -10'C cate erau ieri, a aparut in pullover negru mulat, blugi si adidasi. Bondocul Ciucurel cred ca se trage din minoritatea problematica, fiind mai masliniu si avand apucaturi specifice. Molfaind un sandwitch povestea cum a jucat el poker pana la 4 dimineata, si ca nu prea stie ce face la examen, ca el nu le are cu invatatul.( Oh Really? )
Poate vi se pare ca nu e nimic iesit din comun, dar mie i-se pare de o prostie crunta sa fi in halul asta! nu am mentionat ca telefonul lui e auriu nu? nici cureau wanna be armani?COCALARI TREBUIESC VINDECATI, DACA NU IMPUSCATI!!! omul asta este un RAS efectiv ma uit la el si ma bufneste rasul!

ciorba de perisoare e foarte buna! Pacat ca nu e bors.
Alex se joaca Fallout 3, vreau si eu sa joc fallout 3! Eu nu am Pixel shaderul destul de bun...
Welcome to the mad house! Asta scrie pe destopul meu, alaturi de poza lui Joker. Am mentionat ca mi-e frica de clovni? Deci este o fobie crunta! Nu pot sa mananc la Mc daca i vad pe Ronald McDonald ca se uita la mine! Cu atan mai putin sa ma duc la baie, ca l-au lipit pe toate oglinzile! fobie tampita provocata de fimul ''It'' in care un claun fura si manca copii, vazut de mine pe la vreo 8ani. si primele 2chuky-uri m-am speriat, dar si asa nu imi placeau papusile cand eram mica...

Tare lipsita de chef sunt azi...promit ca dupa sesiune nu o sa mai fiu. Stiu sigur ca nu o sa mai fiu, nu o sa imi mai fac griji ca trebuie sa invat :D


..it's a day !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu